שקיות כפריט שיווקי למיתוג העסק שלך
לקוח אשר נכנס לחנות ורוכש מוצר כלשהו, באופן טבעי מקבל מידי המוכר – או לוקח בעצמו – שקית בגודל מתאים, על מנת לאחסן בתוכה את המוצרים שרכש. מרביתנו לא משקיעים מחשבה נוספת באותה שקית שלקחנו בחנות – אך בעל העסק משקיע בה מחשבה רבה בהחלט. שקיות הן פריט שיווקי חשוב, אשר משמעותי למיתוג של כל עסק ועסק, החל מן העסקים הפשוטים והמוכרים ביותר ועד לעסקים ממותגים ויוקרתיים.
שקיות ממותגות
עסקים רבים עושים שימוש בשקיות מסוגים שונים: שקיות נייר, שקיות ניילון, שקיות פלסטיק, שקיות בד ועוד. השקיות יכולות להיות גדולות או קטנות, לשמש לנשיאה או לעיטוף וכן הלאה. אך בכל מקרה, כל עסק שמעוניין למתג את עצמו ובעיקר לשווק את עצמו, עורך שיקול משמעותי כאשר הוא מזמין כמות סיטונאית של שקיות לעסק שלו: האם כדאי להשקיע בשקיות, להדפיס עליהן ולמתג אותן וכך ליצור אפיק שיווקי נוסף לעסק? במרבית המקרים, התשובה היא חד משמעית: כן. ההשקעה של שקיות ממותגות נמוכה יחסית משיטות שיווק אחרות והיא זמינה ונוחה מאד. לאחר שיוצרים את העיצוב הראשוני שיופיע על השקיות, ההשקעה המשמעותית הראשונה – ההדפסה החוזרת על השקיות פשוטה וגם זולה מאד. לעומת זאת, הרווח מן המיתוג של השקיות גבוה במיוחד. למעשה, כאשר הלקוח יוצא מן החנות עם שקית ממותגת, כל מי שרואה אותו – נחשף למותג, לחנות שממנו יצא וכך נוצר פרסום יעיל במיוחד.
סוגים של שקיות
ישנם, כאמור, סוגים רבים של שקיות אשר משמשות עסקים למטרות שונות. למעשה, כל סוג של שקית ניתן למתג. אנו רגילים לחשוב על מיתוג של שקיות כעל שקיות גדולות, יוקרתיות ומכובדות, כאלה שמקבלים בחנויות בגדים, למשל, בחנויות מחשבים, מוצרים משרדיים, חנות מתנות או כל חנות יוקרתית אחרת. אך למעשה, ישנם גם סוגים פשוטים בהרבה של שקיות, שגם אותן ניתן למתג וגם הן יוצרות שיווק יעיל לעסק ממנו הן יוצאות. כך, למשל, שקיות נייר למזון, כאלה שמשמשות לעיטוף של פלאפל או טוסט, יכולות גם הן להיות ממותגות באופן יעיל.
חזרה לדף הבית - לחץ כאן