ליצור רושם חיובי בכל מפגש עם לקוח
נקודת מפגש זהו כל מקום בו הלקוח נתקל בעסק שלכם בעולם האמתי ולא במדיה הדיגיטלית- למשל דיילת קידום מכירות בסופר, שקיות ממותגות של העסק ועוד.
נקודות המפגש/ מגע חשובות ביותר, שכן, להכיר את העסק דרך מודעה בעיתון לא משתווה למפגש פנים מול פנים. הרושם שיישאר אצל הלקוח מהמפגש לא ימחק במהירות וגם קשה מאוד לשנות אותו.
להשאיר רושם ולהפוך את הלקוח לממליץ על העסק
כדי שהמפגש עם הלקוח יעשה בצורה מוצלחת - כאשר מוצלחת אנו מגדירים גם בשביעות הרצון של הלקוח וגם בהגדלת פרסום העסק. עליכם, כאנשי שיווק ולא רק כבעלי העסק, לחשוב איך להפוך את הלקוח לשגריר שלכם אצל האנשים אותם הוא פוגש. ברגע שתשאירו רושם חיובי טוב על הלקוח, הלקוח יספר זאת לחברים שלו, ותרוויחו פרסום מפה לאוזן, שזה אגב, סוג הפרסום שנחשב לאמין ביותר ולא מוטה
.
אחת הדרכים ליצירת רושם בנקודת המפגש, היא להעניק ללקוח שקיות נשיאה מנייר עם הלוגו של החברה. כאשר הלקוח יסתובב עם שקיות נייר לבנות או שקיות נייר חום עם הלוגו שלכם הוא יהווה פרסומת מהלכת עבורכם. מלבד מיתוג ניתן להשתמש בעזרת שקיות אריזה למסירת מסר. זה יכול להיות מסר פשוט כדוגמת תודה שקניתם אצלנו ומסר עם משמעות, כמו משפט יפה שכיף לקרוא "יום ללא חיוך הוא יום מבוזבז" ועוד. בצורה זו מנצלים את ההזדמנות ונקודת המפגש הופכת מסתם מנקודת פגישה לנקודה משמעותית עבור הלקוח שתשאיר אצלו רושם חיובי, והוא הופך מסתם לקוח חד פעמי ללקוח מרוצה שימליץ עליכם.
התחרות היום רבה מאוד. רוב השווקים רוויים ואין עוד לקוחות חדשים למשוך, אלא רק לקוחות של מתחרים שיש להביא לעסק שלכם. כדי לבלוט עליכם להשקיע בכל פרט קטן בעסק ולבדל את העסק שלכם משאר המתחרים על ידי השירות שתעניקו ללקוח. השירות כיום לא נמדד רק על ידי סבר פנים יפה וזמן מענה מהיר אלא בעיקר על ידי מחוות שנעשות מעבר עבור הלקוח, למשל שקית ממותגת עם טיפ שתעלה חיוך על פני הלקוח .
לבד מבידול העסק, יש לנצל כל הזדמנות לפרסום של העסק (בצורה עדינה ולא אגרסיבית כמובן), מכוסות ממותגות בתוך העסק ועד עטים ושקיות נייר ממותגות, כאשר השקיות מתאימות לשימוש חוזר ולנשיאה, כך תרוויחו פרסום מתמשך ללא תשלום נוסף.