עדן מן בע"מ
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם

חשיבות האריזה והמיתוג

חזרה

אריזות ממותגות מבית עדן מןאז נכון שכל מקרה לגופו ולכל אחד יש את הסיבות האובייקטיביות שלו אבל במקרים רבים אפשר לומר שאי מיתוג העסק ואי שיווק העסק הן הסיבות העיקריות לחוסר ההצלחה. אז נכון שבתחילת הדרך אין תקציבים גדולים לפרסומות מפוצצות או שלטי חוצות ענקיים אבל בהחלט אפשר לשדרג מאוד את התחום של המיתוג והשיווק ואפשר לעשות את זה בכמה צעדים פשוטים מאוד ששווים לכל כיס. אחת האופציות הטובות ביותר היא עיצוב שקיות אריזה גדולות וקטנות עם הלוגו של העסק שלכם, זו כנראה הפרסומת הטובה ביותר עבור העסק שלכם שנמצא בתחילת דרכו או בשלב מתקדם יותר.


אתם נמצאים בכל מקום ובכל זמן


כאשר אתם מספקים ללקוחות שלכם שקיות או אריזות עם הלוגו שלכם או עם שם העסק שלכם אתם למעשה מפרסמים את עצמכם בכל מקום ובכל זמן. אם תחשבו על זה, השקית או האריזה שאתם מספקים ללקוחות לא ישמשו אותם רק כדי לקחת את המוצר שלכם הביתה אלא גם להרבה מאוד דברים לאחר מכן. אם האריזה או השקית יהיו איכותיות וחזקות הם יקחו אותן איתם לחדר הכושר, לים, לעבודה, לחברים, לקניון ולכל מקום שבו יש הרבה מאוד אנשים אחרים שיסתכלו על השקית או האריזה וישר יכירו אתכם. עיצוב אריזה נכון וקולע למטרה יוכל לעשות עבורכם עבודה מדהימה ולהקפיץ את העסק שלכם שנות אור קדימה, זה תלוי אך ורק בהחלטה אחת שלכם.


לבחור את האדם הנכון שיעשה עבורכם את העיצוב המושלם


אתם יכולים להיות אלופים במה שאתם עושים אבל לא בטוח שאתם תותחים גם בעיצוב או במיתוג העסק שלכם ולכן כאן אתם נדרשים לקבל עזרה וסיוע ממקצוענים שבאמת מבינים בתחום. אם אתם מחפשים מעצב או מעצבת אריזות שיעשו עבורכם את העבודה אתם צריכים למצוא מישהו או מישהי שמבינים בדיוק את הצרכים שלכם ועובדים לפי הדרישות שלכם כי אולי הם אלו שיוציאו לפועל את העיצוב בסופו של דבר אבל אתם אלו שיודעים הכי טוב מה נכון לעסק שלכם.
חשוב להדגיש שלא משנה אם מדובר בחנות בגדים, משרד עורכי דין, חנות לכלי בית, משרד מכירות או כל עסק אחר, כל אחד צריך שיווק נכון ופרסום מתאים. אם אתם מרגישים שהעסק שלכם תקוע ואתם צריכים לתת לו דחיפה קטנה או שאתם מרגישים שהעסק אומנם בתנופה אבל אתם רוצים יותר זה הזמן לשדרג את כל נושא השיווק והמיתוג עם אריזות מעוצבות שיכולים מאוד לעזור לכם. לפעמים אפילו צעד קטן יחסית יכול לעשות את ההבדל בין עסק שרק חולם בגדול לבין עסק שבאמת עושה את זה בגדול.